سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای سریع شما برای کارگاه ها و مشاوره های کشف محصول


در طی مراحل برنامه ریزی اولیه توسعه نرم افزار ، کارگاه ها و مشاوره ها یک گام مهم برای اطمینان از یک صفحه بودن هر دو طرف و تلاش برای رسیدن به یک هدف است. بهترین راه برای فهمیدن هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل این است که با یک آژانس توسعه تماس بگیرید و در مورد پروژه خود به آنها بگویید. ما شما را تشویق می کنیم با ما تماس بگیرید - ما دوست داریم در مورد نیازهای تجاری شما بحث کنیم. ما بهترین راه حل مناسب با نوع برنامه مورد نظر و خواسته کاربر بالقوه شما را پیشنهاد خواهیم کرد. بیایید با هم یک برنامه در سال 2021 بسازیم!

  • فهرست مطالب
  • مشاوره و کارگاه - تفاوت چیست؟
  • در طول مشاوره ها یا کارگاه ها به چه مواردی نیاز دارید؟
  • فواید مشاوره ها و کارگاه ها چیست؟
  • چه کسی باید در مشاوره ها و کارگاه ها سرمایه گذاری کند؟
  • نتیجه


در  VectorOne ، کارگاه و مشاوره اولیه شما دقیقاً همین کار را انجام می دهد. کارگاه و مشاوره اولیه شما فرصت کافی برای بحث و گفتگو در مورد ایده ها ، پیشرفت ، اهداف و سایر عوامل را با تیم خبره  VectorOne دارد که از این اولین جلسه تا تحویل و نگهداری مداوم پروژه شما را توسعه می دهند.

در این مقاله ، شما عمیقاً به آنچه در اولین کارگاه ها و مشاوره با آن Craft اتفاق می افتد ، می پردازید ، اینکه چرا آنها برای فرآیند توسعه نرم افزار بسیار مهم هستند و اینکه چگونه شما و تجارت خود می توانید بیشترین بهره را از آنها ببرید.


مشاوره و کارگاه - تفاوت چیست؟
در جستجوی خانه نرم افزار یا شریک فناوری برای توسعه برنامه خود ، طیف گسترده ای از مشاغل را پیدا خواهید کرد. اغلب اوقات ، شما با ویژگی های پیشرفته و تطبیق پذیری اخلاق کاری آنها بمباران خواهید شد ، اما اگر مهارت های خانه نرم افزار با اهداف کسب و کار شما هماهنگ نباشد ، در نهایت این معنی نخواهد داشت.

بهترین خانه نرم افزاری برای توسعه برنامه شما خانه ای است که وقت خود را با شما سپری کند و "چرا" را بپرسد. و این دقیقاً همان کاری است که مشاوره ها و کارگاه های آموزشی  VectorOne انجام می دهند. با شناختن مشاغل خود ، اهداف و همچنین مخاطبان برنامه شما ، می توانید نسبت به اینکه نرم افزار شما برای رفع این نیازها توسعه یافته است ، قاطع باشید و نه اینکه خانه نرم افزار را فقط مشغول کار کنید.

با  VectorOne ، تماس اولیه "کشف" شما تقریباً 15 دقیقه طول خواهد کشید. در این زمان ، شما ایده اصلی و موقعیت فعلی خود و آنچه را که می خواهید از نرم افزار خود خارج کنید ، به متخصصان تجارت ما بگویید. در صورت لزوم می توان تماس های کشف اضافی را برنامه ریزی کرد.

مرحله بعدی "کارگاه" است و می تواند بصورت حضوری یا از راه دور انجام شود. تا دو روز جلسه برگزار می شود ، جایی که شما با تیم  VectorOne ملاقات می کنید تا درباره مشخصات فنی و جزئیات دقیق پروژه خود صحبت کنید. این کارگاه آموزشی است که در آن درمورد رقابت خود و اینکه چه چیزی شما را متفاوت می کند و این که این عناصر چگونه بر توسعه برنامه شما تأثیر می گذارند بحث خواهید کرد. همچنین در مورد UX و UI ، فناوری ها ، همچنین بودجه ، جدول زمانی و روند تولید به جزئیات زیادی خواهید پرداخت.

کارگاه ها و مشاوره ها راهی ایده آل برای جلب نظرات شما در راس متخصصان و توسعه دهندگان ماهر و باتجربه بازرگانی ما است که سپس ایده های شما را به چیزی واقعی تبدیل می کنند. با این حال ، جزئیات این جلسات به این معنی است که شما برنامه ای دریافت می کنید که می تواند اساس کار شما باشد و از اهداف شما فراتر رود.


در طول مشاوره ها یا کارگاه ها به چه مواردی نیاز دارید؟
مهمترین قسمت مشاوره و کارگاه خودتان هستید! به عنوان یک بخش فعال از بحث ، بازتاب های منحصر به فرد شما در مورد صنعت ، مشتریان بالقوه ، فرصت ها و تهدیدها به شکل گیری برنامه شما کمک می کند. اگر کسی از تیم شما جزئی جدایی ناپذیر از روند کار است ، او را با خود بیاورید - تجربه و بینش تیم شما نیز ارزشمند خواهد بود.

البته ، اگر موردی دارید که ممکن است به ما در ایجاد برنامه ای برای شما کمک کند ، در مورد آن به ما اطلاع دهید. شما ممکن است از قبل یک طرح تجاری داشته باشید ، یا ممکن است تیم شما نوعی تحقیق کرده باشد. حتی نقاشی هایی که روی یک تکه کاغذ کشیده اید برای نشان دادن مسیری که می خواهید نرم افزار شما هدایت شود مفید است. چه داده های مبتنی بر عدد باشد و چه ایده های شما در یک دفترچه نوشته شده است ، همه چیز مهم است.

در طول کارگاه ها یا جلسات مشاوره شما ، ممکن است نیاز به اطلاعات اضافی در مورد برخی از بخش های کسب و کار شما باشد. دقیقاً آنچه لازم است به شما گفته می شود و اگر هنوز آن را در دست ندارید ، تیم متخصص ما به شما کمک می کند تا آن را پیدا کنید.