سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 بهترین برنامه مسدود کردن تماس برای جلوگیری از مزاحمت

 

 

 

انقلاب دیجیتال زندگی ما را کاملاً تغییر داده است. مواردی که ما حتی به آنها فکر می کنیم با فناوری پیشرفته به واقعیت تبدیل شده است. چندین فناوری باعث تسکین چشمگیر مردم شده است ، و از بین آنها ، یکی به نام مسدود کننده تماس شناخته می شود. 

  

برخی می گویند این مفهوم جدیدی نیست و یک دهه است که وجود دارد. این درست است- اما جدیدترین فناوری اطلاعات بیشتری را برای مسدود کردن تماس ها به ارمغان می آورد. و یک برنامه تلفن همراه برای مسدود کردن تماس است. این نعمتی است در پوشش برای افرادی که از تماس های خاص متنفر هستند. مسدود کردن تماس فقط مسدود کردن نیست.

 

ویژگی برنامه مسدودکننده تماس و استفاده از نوآوری مسدود کننده تماس در دستگاه تلفن همراه شما این است که تماس های ورودی را که می خواهید مسدود کنید. برخی از آنها برای چنین تماس هایی بی ربط ، آزاردهنده ، وقت گیر و مزاحم هستند. برنامه موبایل کامل است همچنین به شناسایی شماره ها و جلوگیری از تماس از شماره های ناشناخته کمک می کند. فناوری های هوش مصنوعی امکان برقراری چندین تماس همزمان را برای شرکت ها آسان کرده است. داده ها به طور م fromثر از اینترنت حذف می شوند و تماس ربات برقرار می شود.

 

امروزه ، تماس های ناخواسته زیادی وجود دارد و تلفن های هوشمند اسپمرهای زیادی را جذب کرده اند. اگر شما یک شرکت توسعه دهنده برنامه هستید و مایل به ایجاد یک برنامه بلوک تماس هستید ، باید یک برنامه نویس iPhone یا توسعه دهنده برنامه Android استخدام کنید و بعد از ان با در نظر گرفتن هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل،. یک برنامه قدرتمند می توانید  ایجاد کنید.

ما لیستی از بهترین برنامه های مسدود کننده تماس های تلفن همراه را جمع آوری کرده ایم:

کنترل تماس

یکی از بهترین مسدود کردن تماس ها که با آن برخورد کرده ایم کنترل تماس است. برنامه تلفن همراه برای افرادی است که تماس های اسپم زیادی دریافت می کنند و می خواهند آنها را متوقف یا اجتناب کنند. ویژگی کنترل تماس این است که وقتی یک تماس اسپم می آید ، برنامه هویت آن شخص را به شما نشان می دهد و به شما امکان می دهد بلافاصله آنها را مسدود کنید. کنترل تماس در سیستم عامل های Android و iOS در دسترس است. همچنین به شما این امکان را می دهد که اعداد را در لیست سیاه قرار دهید. از داده ها و گزارش های جمع آوری شده ، برنامه های تلفن همراه می توانند کاربران را در مورد شماره دامنه آگاه کرده و در مورد آنها هشدار دهند. اگر می خواهید از تماس های کوتاه خودداری کنید ، Call Control به شما این امکان را می دهد. گزینه های پشتیبان گیری مخاطبین از دستگاه های تلفن همراه شما وجود دارد. می توانید اطلاعاتی راجع به اولین و آخرین تماس های دریافتی بدون پاسخ و یا دریافت آنها پیدا کنید.

ویترین

Showcaller کمی جدید در دنیای برنامه ها است و یک برنامه بی شمار برای مسدود کردن تماس ها است. این به شناسایی شناسه دقیق تماس گیرنده کمک می کند در حالی که فردی در تلاش است با شما تماس بگیرد. بنابراین ، قبل از انتخاب آن تماس ، می دانید چه کسی با شما تماس می گیرد. با کمک Showcaller، می توانید به سرعت به تماس پاسخ دهید یا رد کنید. پس از بارگیری این برنامه ، اسپم تماس گیرندگان ناشناس نیز کاهش می یابد. این برنامه اکثر تماس های ناشناخته را تشخیص داده و اطلاعات کامل تماس گیرنده را در تماس ورودی نشان می دهد ، بنابراین می توانید نام و عکس های فردی را که با شما تماس می گیرد مشاهده کنید.