سفارش تبلیغ
صبا ویژن

HomeRoutines

 

 

چک لیست تمیز کردن 

برنامه Cleaning Checklist به کاربران این امکان را می دهد تا کارهای نظافتی خود را دقیقاً به دلیل چک لیست قابل کنترل و پویا طراحی کنند. این به شما کمک می کند تا به جزئیات کوچک ، از جمله آنچه باید انجام شود یا نه ، توجه کنید. از اتاق خواب گرفته تا حمام ، به شما کمک می کند کارهای خانه را بدون زحمت مدیریت کنید.

 

سازماندهی شده است ، بنابراین مجبور نیستید زمان زیادی را صرف کنید ، و آشفتگی در زمان کمتری تمیز می شود. علاوه بر این ، می توانید فعالیت خود را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید تا نشان دهد که چه کار کرده اید و برنامه چقدر خوب است. چک لیست تا پایان کار باز می شود ، بنابراین کاربران راهی جز انجام کار ندارند. برای بررسی لیست می توانید آن را در دستگاه Android خود بارگیری کنید.

HomeRoutines

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، نگهداری از خانه کار آسانی نیست. برای مدیریت عادی خانه تلاش زیادی لازم است. HomeRoutines با در نظر گرفتن این امر و ارائه بهترین خدمات نظافت ساخته شد. می توانید آن را در فروشگاه App پیدا کنید ، و استفاده از آن رایگان است. تلفن همراه دارای یک تایمر داخلی است ، بنابراین شما نمی توانید مدت زمان زیادی را صرف کنید و بدانید چقدر زمان صرف یک کار خاص کرده اید. این لیست به شما کمک می کند تا کارهای خانه را به صورت هوشمندانه و قاطع انجام دهید. حتی اگر کار کوچکی باشد ، HomeRoutines برای اطمینان از دستیابی شما به آن در اسرع وقت وجود دارد.

تودی

آخرین مورد اما بسیار قدرتمند در لیست امروز است. ویژگی های این برنامه تقریباً مشابه برنامه قبلی است ، اما ویژگی های متفاوتی نیز دارد که ممکن است در هیچ جای دیگر پیدا نکنید. این برنامه تلفن همراه دارای امتیاز خوب 4.8 از 5 است و در دستگاه های Android و Apple Store در دسترس است. این یک برنامه فهرست کارهایی است که به شما کمک می کند برنامه های نظافت خانه را ترتیب دهید.

 

دارای ویژگی است که می توانید طبق دلخواه خود ، مانند زمان ، داده و غیره را سازماندهی کنید.

کلمات پایانی

برنامه های تمیز کردن خانه مفهوم جدیدی نیست - اما در برنامه درخواستی مورد توجه قرار می گیرد. برنامه های تلفن همراه برای کارهای روزمره مفید هستند و نباید آنها را از دست بدهید. این مقاله را می توانید از طریق این لینک بخوانید