سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسدود کردن برنامه های تلفن همراه

 

 

 

باید جواب بدم؟ 

مانند نام خود ، برنامه مسدود کننده تماس آیا باید برای تشخیص تماس ها از شماره های ناشناس ایده آل پاسخ دهم. برنامه آیا باید پاسخ دهم در فروشگاه بازی Apple  و پلت فرم بازی Google است. با استفاده از این برنامه ، می توانید پیامها و تماسهای شماره های ناشناخته را بطور خودکار تشخیص داده و رد کنید. این برنامه همچنین رتبه تماس گیرندگان ناشناس را به شما نشان می دهد ، بنابراین می توانید بدانید چه نوع افرادی با شما تماس می گیرند و آیا باید تماس آنها را انتخاب کنید یا خیر. به عنوان مثال ، می توانید بفهمید که تماس گیرنده کلاهبردار ، اسپم ، فروشنده یا فروشنده تلفنی است. برنامه تلفن همراه به شما امکان می دهد لیست سیاه تماس گیرندگان را که نمی خواهید دوباره با آنها تماس بگیرید یا از آنها تماس بگیرید ، ایجاد کنید. حتی می توانید آن را با مردم به اشتراک بگذارید تا آنها را از جنایت فجیع آگاه کنند یا از برخورد بد آنها جلوگیری کنند.

YouMail

گاهی اوقات ، می خواهید از تماس ها اجتناب کنید بدون اینکه سرنخی برای آنها بگذارید که می خواهید از آنها اجتناب کنید. همه ما آنجا بوده ایم و نمی خواهیم به مردم طرف مقابل صدمه بزنیم. برای چنین شرایطی ، YouMail به کمک آمد. این یک برنامه تماس روبی است که تماس ها را از پیام های ناخواسته و بازاریابان تلفنی با پیام های خارج از سرویس به طور خودکار متوقف می کند. با استفاده از امکانات می توانید تماس ها را مسدود کنید. همچنین این امکان را به شما می دهد تا پیام های تبریک سفارشی را برای چندین تماس گیرنده قرار دهید. بنابراین ، یکی از بهترین برنامه های مسدود کننده تماس است که در دستگاه های Android و iOS پیدا می کنید. برنامه تلفن همراه بلافاصله با پیام کوتاه خودکار اطلاعات تماس شما را درخواست می کند و اطلاعات تماس خود را درخواست می کند.

Truecaller

محبوب ترین در لیست Truecaller است. غیر ممکن است که کسی در مورد Truecaller نشنیده باشد. هر کسی ایده ای در مورد آن دارد بسیاری از افراد از Truecaller استفاده می کنند و از آن راضی هستند. Truecaller برای کسانی که نمی دانند ، یک برنامه تلفن همراه است که نام و هویت تماس گیرنده را نشان می دهد. بنابراین ، اگر کسی با شما تماس می گیرد و- اگر Truecaller دارید ، قبل از دریافت آن تماس ، نام تماس گیرنده را نشان می دهد. می توانید اعداد را جستجو کنید ، بنابراین اگر هرگونه تماس از شماره های ناشناخته را از دست دادید و می خواهید بدانید این تلفن کی بود ، می توانید با کمک Truecaller.

 

پایگاه داده Call IDs به طور مداوم به روز می شود ، بنابراین لازم نیست نگران تماس های غیر ضروری از شماره های ناشناس باشید. Truecaller به دلیل خدمات کاربر پسند و سریع معروف است.

امن ترین مسدود کننده تماس

اگر به دنبال یک برنامه پیچیده و آسان برای مسدود کردن تماس هستید؟ امن ترین مسدود کننده تماس برای شما بهترین خواهد بود. می توانید از تماس ها جلوگیری کرده و لیستی از شماره های مسدود شده تهیه کنید. این به طور خودکار مانع از حداکثر تعداد هرزنامه ها می شود. شما همچنین می توانید مجموعه ای از اعداد را با استفاده از سوابق مسدود کنید. می توانید امن ترین مسدود کننده تماس را در دستگاه Android پیدا کنید.

کلمات پایانی

این لیست  برنامه های  برتر مسدود کننده تماس بود. چنین برنامه ای ضروری شده است و همه ما باید حداقل یک برنامه را بارگیری کنیم تا از تماس های غیر ضروری و مزاحم هرزنامه جلوگیری شود.این مقالات توسط نیم محتوایی پیشگامان فناوری هوداد| هودادتِک ترجمه شده است.