سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 برنامه برتر نظافت خانه برای سهولت کار شما

 

 

 

نظافت کل خانه کار دشواری است - گاهی اوقات ممکن است خسته کننده و خسته کننده باشد. اما ، بسیاری اوقات ، آنقدر آشفته است که نمی دانیم از کجا شروع کنیم. برنامه های تلفن همراه - برنامه های نظافت خانه به کمک شما می آیند. برنامه تلفن همراه کار نظافت شما را آسان و قابل کنترل می کند. 

  

در یک زندگی شلوغ ، تمیز نگه داشتن خانه همیشه سخت است. برای اجرای آن ، شما نیاز به یک لیست کارهای لازم برای شروع دارید. بنابراین ، برنامه های نظافت خانه چیزی است که شما باید انجام دهید.

لیستی از بهترین برنامه های نظافت منزل را برای سهولت زندگی خود بررسی کنید:

خانه من را تمیز کنید

همانطور که از نامش مشخص است ، این به معنی تمیز کردن خانه شما است. CleanMyHouse یک برنامه رایگان است که به شما کمک می کند تا کل خانه خود را سازماندهی و تمیز کنید. برنامه های تلفن همراه به شما یادآوری می کند که لیست کارهای خود را تکمیل یا به دست آورید. هر روز صبح ، برنامه ها مواردی را که باید در آن روز انجام دهید به شما اطلاع می دهند. بعد از انجام کار می توانید آن را علامت بزنید. می توانید آن را سفارشی کرده و کار را طبق برنامه های خود تنظیم کنید. مهم نیست که خانواده شما چگونه است - CleanMyHouse آن را مدیریت خواهد کرد. این برنامه برای کسانی که دوست دارند سازماندهی شده کار کنند بسیار مناسب است ، زیرا طراحی اپلیکیشن موبایل فقط برای چنین افرادی ایجاد شده است.

نظافت منزل

برنامه نظافت منزل یک برنامه برجسته برای نظافت منزل است. برنامه تلفن همراه دارای ویژگی های یک چک لیست است - جایی که آنها می توانند لیست کارهایی که می خواهند انجام دهند را علامت بزنند و علامت بزنند. این به شما کمک می کند تا کارهای روزمره مورد نیاز خود را ثبت یا نگه دارید و آیا خانه شما تمیز است یا خیر. آنها گزینه های زیادی از نظافت آشپزخانه گرفته تا حمام تا اتاق خواب تا باغ دارند و خیلی بیشتر- این لیست به شما یادآوری می کند که باید چه کار کنید. استفاده از آن برای فروشگاه Apple رایگان است و خریدهای درون برنامه ای نیز دارد. این حتی به شما در مدیریت برگه بودجه کمک می کند- بنابراین می دانید بعد از خانه چقدر مصرف می کنید. این برگه همچنین دارای اطلاعات مختلف مانند شماره تلفن مورد نیاز و تماس کارگران و موارد دیگر است.

فضای کمد

Closet Space برای کسانی است که برای نظافت خانه خود تنبل هستند. به ویژه کمد آنها و اجازه دهید بپذیریم که اکثر ما در تمیز کردن کمد یا کمد خود تنبل هستیم - حتی انجام آن کار کوچکی است. بی حالی که ما اغلب آنطور که باید انجام نمی دهیم - و فضای کمد برای آن ایجاد شده است. این برنامه رایگان در دستگاه های Android و iOS موجود است. اکنون که به ویژگی های برنامه تلفن همراه باز می گردیم ، این برنامه سازماندهنده است- که به شما کمک می کند یک کمد لباس سازماندهی شده حفظ کنید- که بسیار ضروری است.

 

علاوه بر این ، دارای ویژگی جذاب ترکیب لباس است ، می توانید از هر تکه ای لباس عکس بگیرید و برنامه تلفن همراه به شما نشان می دهد که کدام ترکیب بهتر به نظر می رسد. بنابراین ، دفعه بعد که نمی دانید چه چیزی بپوشید- لازم نیست از کمد لباس خود به هم بزنید. همچنین می توانید لیستی از لباس های پیش آماده تهیه کنید- بنابراین زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد اینکه چه چیزی بپوشید نکنید. همه چیز تحت تقویم فضای کمد پوشانده شده است.

 

برترین برنامه های نظافت منزل

انجام دادن!

گاهی اوقات ما فقط آن را نمی گیریم مگر اینکه کسی به ما دستور دهد یا اطمینان حاصل کند که ما این کار را انجام می دهیم. انجام دادن! برنامه های تلفن همراه مشابه هستند ، که مطمئن می شوند ما وظایف خانه خود را انجام می دهیم. ممکن است نام مجاز به نظر برسد- اما این یکی از بهترین برنامه های نظافت خانه است که می توانید پیدا کنید. فقط می توانید آن را از فروشگاه Apple بارگیری کنید. آسان و کارآمد است UI/UX ساده و قانع کننده است که شما را وادار به کار می کند. برنامه تلفن همراه به شما کمک می کند تا لیست کارهای انجام شده و خانه را به موقع تمیز کنید.

 

آنها گزینه های سفارشی برای تغییر موضوعات ، الگوهای کار ، برچسب های رنگی شخصی و موارد دیگر را در اختیار دارند. داده ها پشتیبان هستند ، بنابراین در صورت از دست دادن اطلاعات می توانید چند بار آنها را بازیابی کنید.