سفارش تبلیغ
صبا ویژن

MVP - دقیقاً چیست؟

 

توسعه برنامه MVP - راهی ناب و چابک برای توسعه هر چیزی 

در دنیای برنامه های موبایل ، حداقل محصول قابل تحمل تنها و تنها راه پیش روی شماست. مزایای آن بسیار منفی است. بهتر است ، هیچ منفی وجود ندارد بنابراین بگویید نه تنها من ، بلکه توسعه دهندگان ، دارندگان برنامه ها و کاربران.

 

فهرست مطالب

MVP - دقیقاً چیست؟

- بیایید با یک ایده شروع کنیم

- حداقل محصول زنده

- یک فناوری را انتخاب کنید

- نتایج MVP

- بازخورد درباره برنامه خود را جمع آوری کنید

- مقیاس گذاری - به کدام راهی می خواهید بروید؟

چرا باید در MVP سرمایه گذاری کنید؟

چگونه می توان MVP ساخت؟ یک طرح دقیق

- مشکلی برای حل پیدا کنید

- به کاربران هدف خود فکر کنید

- رسم مسیرهای کاربر

- فرم MVP خود را انتخاب کنید

- حداقل ویژگی ها را تعیین کنید

مراحل توسعه برنامه MVP

هزینه توسعه MVP چقدر است

بعد از ساخت MVP چه اتفاقی می افتد؟

- و اگر ایده محصول من کاملاً اشتباه باشد چه؟

Agile + MVP = توسعه موفق برنامه تلفن همراه

ساخت MVP - خلاصه

 

هنگامی که خواندن این مقاله را به پایان می برید ، شک و تردید شما یک خاطره گیج و بی اهمیت خواهد بود

 

MVP - دقیقاً چیست؟

تعریف MVP که به صورت آنلاین پیدا شده است ، به شما چیزهای زیادی می گوید ، اما کل تصویر را به شما نمی دهد. چرا توسعه دهندگان رویکرد MVP را تشویق می کنند؟ صاحب محصول از آن چه می گیرد؟ کاربران چگونه از آن بهره مند می شوند؟ همه اینها کاملاً در هم تنیده است و تأثیرات چنین الگویی برای همه طرفها بسیار رضایت بخش تر از روش های سنتی است.

 

من قصد دارم از قهوه نه تنها برای نوشتن بلکه به عنوان نمونه محصولی که می توانیم برای تعریف MVP استفاده کنیم استفاده کنم.

 

بیایید با یک ایده شروع کنیم

بنابراین شما یک ایده برای یک برنامه دارید. پر از ویژگی ها ، گزینه ها ، موجود در همه سیستم عامل ها ، قادر به خدمات دهی به میلیون ها کاربر در سراسر جهان است. کاپوچینوی Full Cream Double Shot Extra Foamy مخصوص خود با شکلات قلبی و جوز هندی در بالای آن »- پیچیده ، جذاب ، خوشمزه و پرفروش ترین کتاب در آینده. اما از کجا می دانید این همان چیزی است که مردم واقعاً می خواهند یا به آن نیاز دارند؟ MVP برای نجات!

 

از پایه - MVP شروع کنید

حداقل محصول زنده

اولین نسخه از برنامه شماکه در قالب اپلیکیشن موبایل طراحی شده است باید بیشتر شبیه لاته اولیه باشد - چیزی که مردم می دانند مانند یک فروشنده جدید و مایل به آزمایش آن هستند. مطمئن شوید که نسخه MVP برنامه شما دارای ویژگی های اصلی آن است. این به شما یک محصول نرم افزاری ارزشمند می دهد که می توانید از قبل منتشر کنید و کاربران را با آن آشنا می کند. برنامه ای مانند این توسط توسعه دهنده شما ایجاد می شود نسبتاً ارزان و سریع و هزینه آن فقط کسری از بودجه کلی است.

 

یک فناوری را انتخاب کنید

شکل MVP و محصول نهایی به فناوری توسعه ای که ما استفاده می کنیم بستگی دارد. اگر هنوز نمی دانید کدام یک را ترجیح می دهید - Cross-Platform یا Native ، توصیه می کنیم کتاب الکترونیکی رایگان ما را بارگیری کنید. این یک راهنما برای این روش ها است و شامل چارچوب هایی است. ما مثالها و مطالعات موردی را ارائه می دهیم تا به شما نشان دهیم چگونه هر یک از آنها می تواند برای تجارت شما مفید باشد. درباره انتخاب خود با یک خانه نرم افزاری که با آن همکاری خواهید کرد برای کسب جزئیات مانند جدول زمانی ، هزینه ها و اندازه تیم صحبت کنید.

 

نتایج MVP

با استفاده از برنامه زنده ، می توانید به جای فرضیات ، توسعه را بر اساس حقایق ادامه دهید. بدین معنی که این برنامه توسط کاربران واقعی مورد آزمایش قرار می گیرد ، آنها به شما نظر می دهند که چه چیزهایی می تواند اضافه شود ، چه مشکلی دارد و نشان می دهد که بعد به کجا بروید. به عنوان یک پاداش ، این اوایل در بازار خواهد بود و تا زمانی که کاملا توسعه یابد ، تعداد قابل توجهی از کاربران و موقعیت خوب در رتبه بندی جستجو را جمع خواهد کرد. تا آنجا که می توانید بیاموزید ؛ فقط ویژگی های ارزشمند را راه اندازی کنید. استارت آپ ها معمولاً در ساختن چیزهایی که نیازی به آنها ندارند ، هدر می دهند. اینگونه است که آنها پتانسیل خود را از دست می دهند. بر روی واقعیت ها تمرکز کنید ، یک داستان بگویید و در مرحله اولیه محصول MVP را منتشر کنید.

 

درباره برنامه خود بازخورد جمع کنید

با بازخورد کاربران ، شما می دانید "latte معمولی" چگونه کار می کنید و اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی بهبود آن می گیرید. اگر کسی درخواست کف اضافی نمی کند ، شاید هنوز جایی برای سرمایه گذاری آن وجود ندارد. شما قادر خواهید بود اشکالات و نقایص را بسیار دقیق تر از استفاده از آزمایشگرهای داخلی برطرف کنید. این امر همچنین به طور طبیعی نیاز به فرآیندهای آزمایش و قیمت کلی پروژه را کاهش می دهد. این همچنین یک روش عالی برای ساخت یک برنامه کاربر پسند است.

 

مقیاس گذاری - به کدام راهی می خواهید بروید؟

رویکرد MVP بینش خوبی در مورد نیازهای مقیاس پذیری محصول شما در آینده می دهد. شما می توانید مدام کف ، پاشش و قدرت را به لاته خود اضافه کنید ، اما اگر لاته شما آنقدر محبوب شود که مردم آن را در مکان های بیشتری از یک کافی شاپ بخواهند ، چه می کنید. ابتدا باید از این طریق مقیاس بندی کنید.

 

یک برنامه تلفن همراه محدودیت هایی در رابطه با اینکه چگونه بسیاری از کاربران می توانند بدون گرفتگی سرور به راحتی سرویس دهی کنند ، خواهد داشت. این همچنین دارای محدودیت های جغرافیایی است - زبان یا کشورهایی که در آنها در دسترس است. با داده های مربوط به استفاده از برنامه ، اکنون می توانید کارهای بعدی را اولویت بندی کنید. یک MVP بسازید و سپس کافی شاپ های بیشتری باز کنید یا تمرکز خود را در تبدیل لاته به یک کاپوچینوی فانتزی (البته با آب پاش) بگذارید.

 

چرا باید در MVP سرمایه گذاری کنید؟

مزایای مختلفی برای صاحب محصول و آژانس توسعه برنامه تلفن همراه در نظر گرفته شده است. حداقل حرفه ای قابل اجرا