سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل توسعه برنامه MVP

 

مجرا تسهیل می شود که به هر دو طرف امکان می دهد دریابند که کاربران چه می خواهند ، نیازهای بازار چیست و چه ویژگی هایی برای موفقیت محصول مهم است. این روش ایده آل برای آزمایش مفروضات و دریافت چشم انداز روشنی است که پروژه باید طی کند .

 

همچنین نکته ای وجود دارد که قطعاً برای دارندگان استارتاپ ضروری خواهد بود. تهیه یک سرمایه گذار با MVP آسان تر است زیرا شما یک برنامه زنده از تلفن همراه خود دارید و می توانید آن را به ذینفعان بالقوه خود نشان دهید. این ثابت خواهد کرد که شما در انتشار آن جدی هستید و برای تحقق آن قدم هایی برداشته اید. داشتن یک محصول نرم افزاری پیش ساخته با ویژگی های اصلی و یک گروه اولیه از کاربران ، موقعیت کسب و کار ما را در بازار تقویت می کند.

 

ساخت یک MVP به شما این فرصت را می دهد تا دریابید که چگونه اجزای UX و UI به قابلیت استفاده و شهود برنامه تلفن همراه شما کمک می کنند. این یک روش جهانی برای آزمایش هر یک از عناصر نرم افزار است ، اما با طراحی ، بسیار مهم است زیرا لایه ای است که کاربران با آن تعامل می کنند. وقت خود را برای جمع آوری بازخورد درباره رنگها ، قلم ها ، اندازه ها و سایر ویژگی های بصری اختصاص دهید. سپس ، آنها را متناسب تنظیم کنید.

 

MVP همچنین یک استراتژی عالی برای آزمایش ایده های کسب درآمد است. برنامه تلفن همراه شما باید درآمد کسب کند تا بتوانید به راحتی کار خود را انجام داده و در توسعه محصول سرمایه گذاری کنید. گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد ، اما هرکدام نمی توانند برای انتظارات کاربران و بازاری که وارد آن هستید مناسب باشند. بنابراین بهتر است آنها را با MVP آزمایش کنید و مشخص کنید کدام یک بهترین درآمد را کسب می کند.

 

نکته آخر اینکه ، با MVP می توانید زمان بهتری برای بازاریابی داشته باشید و هنوز فضای کافی برای تغییرات دارید تا به محصول خود فرصت تکامل و تبدیل شدن به بهترین نسخه آن را بدهید. سعی کنید با دقت به بازخورد کاربران گوش دهید ، حتی اگر برخی نظرات و انتقادات نادر باشد. آنها ممکن است رمز موفقیت باشند.

 

نحوه ساخت MVP

چگونه می توان MVP ساخت؟ یک طرح دقیق فرآیند توسعه MVP شامل مراحلی است که باید برای تولید حداقل محصول قابل اطمینان که ارزش امتحان را دارد ، به پایان برسد. با ایده های کلی شروع کنید و با تفکرات دقیق تر برای تعیین هر یک از عناصر برنامه خود پیشرفت کنید و سپس بر اساس آن عمل کنید. MVP که با کاربران خود به اشتراک خواهید گذاشت در صورت انجام صحیح نتایج چشمگیری را ارائه می دهد.

 

در اینجا مراحل توسعه برنامه MVP وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید. همچنین بهتر است اگر اهدافی را که می خواهید بدست آورید و معیارهای ارزیابی نتایج برای هر یک از آنها را تعیین کنید.

 

مشکلی برای حل پیدا کنید

هیچ کس یا شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل نباید فقط اجازه دهد یک برنامه تلفن همراه ایجاد کند. کاربران شما انتظار دارند که مشکلی را برای آنها حل کنید. باید به درد آنها فکر کنید و محصولی به آنها بدهید که جواب شما باشد. قبل از ساخت MVP ، سعی کنید در مورد بازار تحقیق کنید و از کاربران بالقوه خود بپرسید که چه چیزی را در برنامه ها از دست می دهند. سپس ، بازخورد آنها را تجزیه و تحلیل کنید تا تصمیم بگیرید که چه نوع ویژگی هایی برای محصول MVP که ایجاد خواهید کرد ، ضروری است. به یاد داشته باشید ، آنها باید بر روی مشکل اصلی شما انتخاب کنند

 

به کاربران هدف خود فکر کنید

هیچ برنامه موبایلی وجود ندارد که به همه اختصاص داده شود. هر مشاغلی باید جای خود را با کاربران منحصر به فرد پیدا کند که با نام تجاری شناخته می شوند زیرا احساس می کنند این صحبت با آنها است. مشتری کامل خود را تصور کنید - نام ، سن ، موقعیت مکانی او چیست؟ آنها در کجا کار می کنند ، به چه چیزی علاقه مند هستند؟ اوقات فراغت خود را چگونه سپری می کنند؟ این س questionsالات به شما کمک می کند تا تصویری از شخصی را به نمایندگی از همه کاربران برنامه تلفن همراه خود ترسیم کنید.

 

مسیرهای کاربر را ترسیم کنید

وقتی می دانید کاربران شما چه می خواهند ، می توانید مسیرهای کاربر یا به عبارت دیگر سفرهای کاربر را برنامه ریزی کنید. آنها مسیرهای مجازی هستند که کاربران شما از اولین لحظه که برنامه تلفن همراه شما را تا خط پایان باز می کنند دنبال می کنند - جایی که مشکل آنها حل خواهد شد. برای ساختن ویژگی های صحیح کار ، باید تک تک مراحل سفر را بدانید. به این ترتیب شما یک تجربه کاربری مثبت و عملی را طراحی می کنید.

 

شکلی از MVP خود را انتخاب کنید

MVP محصولی است که می تواند به اشکال و اشکال مختلفی وجود داشته باشد - درست مانند نرم افزارهای معمولی. قبل از ورود به بازار با هر نسخه از نرم افزار خود ، به فناوری استفاده شده برای ساخت آن فکر کنید. به عنوان مثال ، به جای ایجاد یک برنامه تلفن همراه مناسب ، می توانید با PWA (برنامه وب پیشرونده) شروع کنید و قبل از اینکه منابع بیشتری را برای محصول واقعی خرج کنید ، از بازپذیران اولیه بازخورد بگیرید.

 

در مورد حداقل ویژگی ها تصمیم بگیرید

Minimum Viable Product - همانطور که نام آن مشخص است - به این معنی است که شما فقط به تعداد کمی از ویژگی هایی که ارزش اصلی برنامه را دارند نیاز دارید. در آغاز ، احتمالاً فکر خواهید کرد که همه ویژگی ها برای ساخت یک برنامه MVP بسیار مهم است که رضایت کاربران شما را جلب می کند ، اما این درست نیست. معمولاً یک یا دو ویژگی برای جمع آوری بازخورد و اندازه گیری میزان استقبال از محصول شما کافی است. این کار را تا حد ممکن ساده انجام دهید - بعداً با شروع روند مناسب رشد ، دیوانه خواهید شد.

 

مراحل توسعه برنامه MVP

حال بیایید نگاهی به مشخصات فنی بیندازیم و ببینیم دقیقاً چه کارهایی برای ساخت یک محصول نرم افزاری اولیه باید انجام شود. فرآیند مشابه توسعه برنامه است ، بنابراین ما با UX / UI d شروع می کنیم