سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا گوگل هنوز روی سیستم عامل Fuchsia کار می کند؟


سپس ، مشخصات فنی Fuchsia وجود دارد. همانطور که اشاره کردیم ، از ابتدا روی یک هسته کاملاً جدید ایجاد می شود. زیرکون ، به عنوان پایه ای برای سیستم عامل ، وظیفه اصلی عملکرد آن را بر عهده دارد. ساخت سیستم عامل مانند آن به Google مزیت می بخشد. بر خلاف سیستم عامل های ساخته شده با استفاده از فن آوری های دیگر (به عنوان مثال ، Android ساخته شده از هسته لینوکس) ، سیستم عامل Fuchsia هیچ نقصی در اصل اصلی خود نخواهد داشت. فقط سازنده ، به معنای Google ، تصمیم می گیرد که چگونه اقدامات امنیتی را کنترل کند ، مشکلات عملکرد را برطرف کند یا ثبات را ایجاد کند.

با سیستم عامل Fuchsia ، از Flutter برای ساخت UI برای برنامه های تلفن همراه ، دستگاه های اینترنت اشیا و همچنین نرم افزارهای دسک تاپ و وب استفاده خواهد شد. این تعریف واقعی از یک چارچوب بین پلتفرمی است و از آنجا که Flutter افتخار گوگل است ، توصیه می کند آن را به عنوان پیشرو در فن آوری دوستانه Fuchsia منطقی بنظر برسد. زمان نشان خواهد داد ، اما ما از فرصت های جدیدی که این سیستم عامل ارائه می دهد هیجان زده هستیم.


آیا Fuchsia جایگزین اندروید و سایر سیستم ها خواهد شد؟
برای گفتن خیلی زود است ، زیرا Google"s Fuchsia به طور رسمی منتشر شد. می توانیم ببینیم که گوگل در حال تلاش برای رویکرد مشابه اپل است ، جایی که آنها می خواهند "یک سیستم عامل همه آنها را اداره کند" البته ، برای آیفون ها ، iPad ها و Mac ها ، کمی متفاوت است ، زیرا آنها روی سیستم های اختصاصی (iOS ، MacOS و غیره) کار می کنند ، اما هسته آنها مشترک است و باعث می شود همه این دستگاه ها به یک روش خاص کار کنند.

اندروید ، به عنوان یک سیستم منبع باز ، به دلیل نحوه استفاده از آن می تواند به ویژه مشکل ساز شود. تولیدکنندگان آن را روی سخت افزارهای مختلف نصب می کنند ، اغلب از راه اندازهایی استفاده می کنند که رابط کاربری سیستم را تغییر می دهند تا به نظر برسد توسط تولید کننده دستگاه مارک گرفته است. که باعث مسائل تکه تکه شدن می شود. حتی وقتی Google به طور مرتب به روزرسانی های Android را منتشر می کند ، مدتی طول می کشد تا همه دستگاه ها بر روی آنها اجرا شوند ، عمدتا به این دلیل که هنگام راه اندازی یک دستگاه نمی توان نسخه های جدید را تحت فشار قرار داد. هسته لینوکس که اندروید مبتنی بر آن است نیز کار سختی است زیرا در گذشته ، چندین بار تغییر کرده و مستعد نقص شده است. داشتن یک سیستم جدید ساخته شده از ابتدا می تواند این مسئله را برطرف کند.

اگر قرار بود Fuchsia جایگزین Android شود ، در عرض یک سال این اتفاق نمی افتد. در حال حاضر ، اندروید به عنوان سیستم عامل اصلی طراحی اپلیکیشن موبایل( تلفن همراه )برای تلفن هوشمند باقی خواهد ماند Hones ، و Fuchsia بیشتر روی اینترنت اشیا تمرکز خواهد کرد. اگر چه گوگل تصمیم دارد سیستم عامل جدید خود را بیشتر گسترش دهد ، چه کسی می داند - شاید در سال های آینده ، Fuchsia با دستگاه های مختلف اجرا شود تا یک محیط یکپارچه را برای کاربران خود فراهم کند.

بدون شک می تواند جهت خوبی برای نزدیک شدن باشد ، زیرا افراد عادی به دنبال راحتی ، همگام سازی و رابط کاربری بصری هستند که به طور مشابه در هر دستگاهی که دارند کار می کنند. این یکی از مزیت های طرفداران اپل است. اگر آنها صاحب آیفون و مک باشند ، می توانند داده های خود را تقریباً به صورت یکپارچه همگام سازی کنند و همه چیز به همان شکل و ظاهر است. آیا برنامه های مشابهی برای Fuchsia وجود دارد؟ در سالهای آینده خواهیم دید

آیا گوگل هنوز روی سیستم عامل Fuchsia کار می کند؟
ساده ترین پاسخ بله است. عمدتاً به این دلیل که هر فناوری که توسط مردم استفاده می شود و یا به عنوان یک استاندارد بازار شناخته می شود باید دائماً روی آن کار شود. بال زدن یک مثال عالی است. این در سال 2017 منتشر شد و در مارس 2021 ، Google نسخه بهبود یافته خود ، Flutter 2 را به جهانیان نشان داد. در تمام این سال ها ، آنها دائماً در حال به روزرسانی چارچوب ، رفع اشکالات ، افزودن ویژگی های جدید و بهبود فناوری موجود هستند.

برای سیستم عامل Fuchsia ، انتشار فقط آغاز است. در حال حاضر ، آن را در Google Nest Hub اجرا کرده اند و مزایای زیادی برای دستگاه های اینترنت اشیا دارد. هنوز هم ، برنامه های بلند پروازانه Google قطعاً در اینجا متوقف نمی شوند. اگرچه آنها اندروید یا سیستم عامل Chrome را نمی کشند ، اما آنها ادعا می کنند که Fuchsia روی انواع دستگاه ها کار خواهد کرد. این کار به کار زیاد و ماه ها تست نیاز دارد. ما هیجان زده هستیم که ببینیم چه می آید.

نتیجه
Fuchsia یک فناوری جدید و هیجان انگیز است که با کمال میل مشاهده خواهیم کرد. اگر تیم توسعه ما پتانسیل را ببیند ، ما بد نیستیم که با استفاده از یکی از موارد دلخواه خود ، Flutter ، در مورد توسعه برنامه برای این سیستم عامل یاد بگیریم. هدف ما همیشه به روز بودن با جدیدترین روند IT است. این به ما یک مزیت رقابتی می دهد و به متخصصان ما امکان می دهد محصولات دیجیتالی در کلاس جهانی با چرخه عمر طولانی و ویژگی های ابتکاری ایجاد کنند. اگر Fuchsia در دنیای برنامه ها قابل توجه شود ، مطمئناً سرویس هایی را برای آن اجرا خواهیم کرد.

اکنون نوبت Google است که Fuchsia را گسترش دهد ، بنابراین برای سالهای آینده به یک فناوری برجسته تبدیل می شود. ما تعجب می کنیم که چگونه همه چیز پیش خواهد رفت. با وبلاگ ما همراه باشید ، زیرا قطعاً در مورد این سیستم عامل و اینکه چگونه می تواند صنعت را تغییر دهد بیشتر صحبت خواهیم کرد.