سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برترین برنامه های بارگیری اینستاگرام برای بارگیری

 

 

  3) ذخیره سریع

همانطور که از نامش پیداست- برای ذخیره سریع است. این یکی از در دسترس ترین برنامه های بارگیری Instagram است که تا به حال با آن برخورد کرده اید. برنامه تلفن همراه به شما امکان می دهد تصاویر و فیلم های Instagram را سریع و بدون زحمت ذخیره کنید. استفاده از آن به قدری آسان است که هرکسی با دانش غیر فنی می تواند از آن استفاده کند.

 

چگونه کار می کند:

 

- برنامه را بارگیری کنید

- روی تصویر یا ویدیویی که می خواهید بارگیری کنید کلیک کنید

- دکمه ذخیره ظاهر می شود و روی آن کلیک کنید

- برنامه از شما می پرسد کجا ذخیره کنید

- راحتی خود را انتخاب کرده و آن را حفظ کنید

 

این برنامه همچنین به شما امکان می دهد فعالیت خود را با صفحه دستگاه دیگری به اشتراک بگذارید. بنابراین ، دفعه بعد که می خواهید چیزی را نشان دهید و چند کار را انجام دهید ، می دانید کجا بروید. آنها به شما امکان می دهند محل ذخیره فایل را انتخاب کنید- بنابراین بعداً هیچ عارضه ای وجود نخواهد داشت. این برنامه رایگان است و در Google Play Store موجود است. دارای امتیاز 3.9 از 5 است و در بین کاربران اینستاگرام بسیار محبوب است.

4) FastSave

یکی دیگر از لیست FastSave است. برنامه تلفن همراه معتقد به بارگیری و ذخیره فوری است. بنابراین ، همان را در اختیار کاربران قرار می دهد. این یکی از برنامه های معروف Instagram Downloader است. این به شما امکان می دهد عکس های اینستاگرام را در دستگاه های تلفن همراه خود ذخیره کنید. ویژگی منحصر به فرد این است که حتی در حالت آفلاین نمی توانید بررسی یا مشاهده کنید. در Fastsave ، نیازی به بارگیری ، ذخیره و ذخیره بعدا ندارید.

 

چگونه کار می کند:

 

- FastSave را از Android بارگیری کنید

- روی تصویر یا فیلم کلیک کنید

- روی دکمه ذخیره ضربه بزنید

 

هیچ علامتی وجود نخواهد داشت ، بنابراین می توانید بدون نگرانی از وضوح از آن آزادانه استفاده کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد ، بنابراین تصاویر یا فیلم ها را بی شمار بارگیری یا ذخیره می کنید. در صورت تمایل ، می توانید آن را از برنامه تلفن همراه به اشتراک بگذارید ، ارسال کنید و حذف کنید. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این است که به شما امکان می دهد عکس ها را مخفیانه ذخیره کنید (گزینه مخفی کردن).

5) Instake Downloader

آخرین مورد در لیست InsTake Downloader است. این فقط برای کاربران iPhone در دسترس است. این ساده است و کاربردهای متعددی مانند ذخیره ، اشتراک گذاری و موارد دیگر دارد. InsTake Downloader در حال به روز رسانی است. بنابراین آخرین روندها و ویژگی ها را خواهید یافت. برنامه تلفن همراه میلیون ها کاربر دارد و در بین کاربران بسیار مشهور است. می توانید قرقره ها ، تصاویر ، IGTV ، داستانها و m را بارگیری کنید هر دیگری استفاده از آن با بارگیری نامحدود رایگان است.

 

چگونه کار می کند:

 

- InsTake Downloader را از فروشگاه برنامه بارگیری کنید

- هر چیزی را که می خواهید انتخاب کنید

- روی آن کلیک کنید و آن را در گالری خود ذخیره کنید

 

ویژگی منحصر به فرد این برنامه این است که می توانید تصاویر پروفایل را نیز بارگیری کنید. هر آنچه در اینستاگرام وجود دارد ، می توانید آن را بارگیری کنید. دارای رتبه های برتر است و کاربر پسند است.

کلمات پایانی

ممکن است بهترین برنامه های بارگیری Instagram فوق با ویژگی های مشابه یکسان به نظر برسند - اما اینطور نیست. هر برنامه تلفن همراه تجربه متفاوتی را ارائه می دهد و شما باید یک بار آن را امتحان کنید. برنامه های تلفن همراه ساده و آسان برای استفاده هستند. فرصت را از دست ندهید و برنامه ها را برای استفاده عالی و کارآمد بارگیری کنید..همچین مقالاتی را می توانید از سایت https://hoodadtech.com/ پیدا کنید